Z dniem 1.12.2014 strona valvolinepolska.pl zostaje zamknięta.

Zapraszamy na strony: valvoline.com oraz valvolineeurope.com

Wyniki wyszukiwania dla: SynPower

SynPower XL-III 5W-30


SynPower XL-III 5W-30 Zgodnie z najnowszymi, wydłużonymi interwałami wymiany oleju dla samochodów VW*, Audi*, SEAT*, Skoda*, BMW* i Mercedes-Benz. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisje spalin.

SynPower MST 5W-30


SynPower MST 5W-30 Formuła "low-SAPS" (obniżona zawartość popiołu, fosforu i siarki) zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisje spalin.

SynPower ENV C2 5W-30


SynPower ENV C2 5W-30 Zaleca się stosowanie technologii "low-SAPS" według ACEA C2, aby zapobiec odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ograniczyć emisje spalin.

SynPower MXL OW-30, 5W-30


SynPower MXL OW-30, 5W-30 Opracowany specjalnie dla wymagań LongLife firm Mercedes-Benz i BMW.

SynPower FE OW-30


SynPower FE OW-30

- Do wszystkich zastosowań, do których zaleca się SAE 0W-30 ze względu na większą oszczędność paliwa.
- Specjalnie zalecany przez Volvo.

SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40


SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40 - Doskonała ochrona podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
- Odpowiedni do superdługich interwałów wymiany oleju.

SynPower 2T


SynPower 2T - W pełni syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich dwusuwowych silników motocyklowych.
- Tworzy mocną powłokę, która chroni przed zużyciem i korozją.
- Rozcieńczony w celu ułatwienia mieszania, może być używany zarówno z wtryskiwaczami, jak i do mieszanek wstępnych.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

SynPower 4T 10W-40


SynPower 4T 10W-40 - Wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników
motocyklowych.
- Produkt może być używany w układach z mokrym sprzęgłem i jest zalecany do motocykli
japońskich i innych, dla których producenci wskazują płyny API SG lub JASO MA.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.

SynPower Scooter 4T 5W-40


SynPower Scooter 4T 5W-40 - W pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników skuterów
i lekkich motocykli.
- Produkt jest zalecany do wszystkich skuterów i lekkich motocykli.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.

SynPower TDL 75 W-90 ( SynPower Gear Oil)


SynPower TDL 75 W-90 ( SynPower Gear Oil) - Właściwości oleju do całego układu napędowego - specy? kacja API MT-1 GL- 3/4/5.
- Opracowane specjalnie w celu zapewnienia lepszej pracy przy ekstremalnych temperaturach.
- Zapewniają płynną zmianę biegów.
- Ograniczenie wycieków oleju wskutek lepszych właściwości uszczelniających.

SynPower GL-5 75W-140 ( SynPower Gear Oil)


SynPower GL-5 75W-140 ( SynPower Gear Oil) - W pełni syntetyczny olej przekładniowy.
- Opracowany specjalnie pod kątem pracy w skrajnych temperaturach oraz wysokiego poziomu ochrony.
- Znakomita ochrona przed zużyciem i korozją.
- Zapewnia dłuższe interwały między wymianami oleju.

SynPower ATF


SynPower ATF - Wysokowydajny, w pełni syntetycznych płyn do przekładni automatycznych, który przekracza wymagania specyfikacji wielu wiodących producentów samochodów.
- Opracowany specjalnie z myślą o długich interwałach wymiany i idealny do wszystkich przekładni automatycznych i układów typu powershift. Nadaje się również do układów przemysłowych i hydraulicznych.
- Wyróżnia się znakomitymi właściwościami zmniejszającymi tarcie, doskonałą płynnością w wysokich i niskich temperaturach oraz wysoką stabilnością termiczną.

SynPower Outboard 2T


SynPower Outboard 2T

- Biodegradowalny według ISO, ASTM i OECD.

- W pełni syntetyczny, wolny od popiołu olej do dwusuwowych silników zaburtowych, przeznaczony do wszystkich silników chłodzonych wodą i powietrzem.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania i odpowiedni do układów wtrysku oleju.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:100.

Płyn SynPower do układu wspomagania( SynPower Power Steering Fluid)


Płyn SynPower do układu wspomagania( SynPower Power Steering Fluid)

- Syntetyczny płyn do układów wspomagania, odpowiedni do układów wspomagania i układów poziomowania zawieszenia samochodów osobowych i ciężarowych, do których producenci zalecają specjalne płyny.

- Duża płynność zarówno w bardzo wysokich, jak i bardzo niskich temperaturach.

- Odpowiedni do układów ABS/ASR/ASC.

VPS SynPower środek czyszczący do układów paliwowych diesla (VPS SynPower Diesel System Cleaners)


VPS SynPower środek czyszczący do układów paliwowych diesla (VPS SynPower Diesel System Cleaners)

- Specjalne formuły dla silników wysokoprężnych.
- Czyszczenie zaworów ssących wtryskiwaczy i komór spalania.
- Przywrócenie wydajności paliwowej.
- Mniejszy poziom emisji spalin.
- Lepszy rozruch w niskich temperaturach.
- Bezpieczne dla nowoczesnych silników.
- Wolne od popiołu.

VPS SynPower środek czyszczący do układów paliwowych benzynowych (VPS SynPower Fuel System Cleaner)


VPS SynPower środek czyszczący do układów paliwowych benzynowych (VPS SynPower Fuel System Cleaner)

- Specjalne formuły dla silnika benzynowego.
- Czyszczenie zaworów ssących wtryskiwaczy i komór spalania.
- Przywrócenie wydajności paliwowej.
- Mniejszy poziom emisji spalin.
- Lepszy rozruch w niskich temperaturach.
- Bezpieczne dla nowoczesnych silników.
- Wolne od popiołu.

Syntetyczny olej przekładniowy SynPower DCT VA


Syntetyczny olej przekładniowy SynPower DCT VA Miło nam poinformować o wprowadzeniu do sprzedaży w pełni syntetycznego oleju przekładniowego SynPower DCT VA, dedykowanego w szczególności dla nowszych modeli marki Volkswagen i Audi.
Dwusprzęgłowa przekładnia DCT (od ang. Dual-Clutch Transmission) jest odmianą skrzyni automatycznej, zapewniającą płynną i szybką zmianę biegów. W porównaniu z tradycyjnymi automatami ograniczono w niej tzw. straty pasożytnicze, co pozwoliło obniżyć zużycie paliwa i związaną z nim emisję CO2 do 6%.

Szacuje się, że w ciągu najbliższych lat udział dwusprzęgłowych przekładni DCT montowanych w samochodach osobowych zwiększy się z 4% w roku 2010 do 10% w roku 2015. Oznacza to, że nowe skrzynie biegów zwiększają swój udział rynkowy w dość dynamicznym tempie. Bezpośrednimi powodami takiego stanu rzeczy są najprawdopodobniej duże lepsze właściwości skrzyń DCT w porównaniu do skrzyń tradycyjnych (mniejsza emisja CO2, obniżenie zużycia paliwa, płynna i szybka zmiana biegów). Wielu analityków sugeruje również, że w ciągu kolejnych 20 do 25 lat, skrzynie DCT zastąpią całkowicie przekładnie manualne montowane dzisiaj na rynku Europejskim.


Z uwagi na fakt, iż każdy producent samochodów ma swoje własne specyfikacje odnośnie płynów jakie powinny być stosowane w skrzyniach DCT, Valvoline zdecydowało się rozpocząć współpracę z producentem, który ma największy udział w rynku DCT w Europie (52%):
VAG (Volkswagen, Audi): VW = DSG (Direct Shift Gearbox), Audi = S-Tronic approval VW (TL 52182).

Olej przekładniowy SynPower CVT do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT


Olej przekładniowy SynPower CVT do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT Miło nam poinformować o wprowadzeniu do sprzedaży oleju przekładniowego SynPower CVT dedykowanego dla automatycznych przekładni bezstopniowych CVT.

Przekładnie bezstopniowe CVT mają specyficzne wymagania odnośnie stosowanych płynów aby zapewnić:
> najlepszą ochronę przed tarciem o siebie elementów metalowych
> doskonałą odporność na wstrząsy
> stabilność przełożeń
> trwałość oleju przekładniowego

Olej przekładniowy SynPower CVT jest dostępny w następujących opakowaniach:

Produkt - Opakowanie - Numer materiału
SynPower CVT -> 1 litr -> 793482
SynPower CVT -> 5 litrów -> 793481

Udział skrzyń CVT na rynku światowym, montowanych w samochodach osobowych wyniósł około 6% w roku 2010 i szacuje się że do roku 2015 wzrośnie do 7%. Udział na rynku europejskim według danych Frost&Sullivan wyniesie 3,2% (528.000 wyprodukowanych przekładni CVT) w roku 2012.