Olej silnikowy Premium Blue jest zalecany i zatwierdzony przez firmę Cummins Inc. Olej Premium Blue zaprojektowano w celu zapewnienia zaawansowanego smarowania w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych o niskim poziomie emisji - także w modelach z chłodzonym układem recyrkulacji gazów spalinowych (EGR).
Jest to produkt o wyższej liczbie zasadowej (ang. Total Base Number, TBN), zaprojektowany pod kątem najnowszych specyfikacji dla silników wysokoprężnych opracowanych przez API, ACEA i producentów (w tym Cummins), które dopuszczają produkty o większej zawartości popiołu siarczanowego.
Zaawansowana technologia oleju Premium Blue zapewnia większą trwałość użytkową i dłuższe interwały między wymianami oleju poprzez zrównoważoną formułę, która maksymalizuje trwałość silnika.
Biodegradowalny płyn hydrauliczny na bazie estrów, zapewniający jeszcze lepszą ochronę przed utlenianiem, zużyciem i korozją. Przeznaczony do wszystkich zastosowań, w których istnieje ryzyko spowodowania strat w środowisku naturalnym (maszyny leśne, śluzy wodne, w górnictwie itp.). Spełnia wymagania ustawy "o czystych środkach smarnych" miasta Gothenurg, Szwecja.
- Dostępny w klasie lepkości ISO46.
- Całkowicie biodegradowalny.
- Doskonałe smarowanie. Pomaga zapobiegać postawaniu osadów w komorze spalania.
- Zwalcza problemy związane z paliwem i osady, zapobiega zakleszczaniu się pierścieni i powstawaniu osadu węgla.
- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania, odpowiedni do układów wtrysku oleju.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:100 TC-W3.
- Do zastosowania we wszystkich samochodach osobowych.
- Do pojazdów o przebiegu powyżej 100,000 kilometrów.
- Zapobiega tworzeniu się kamienia i osadów w układzie.
- Chroni uszczelki, uszczelnienia i części aluminiowe .
- smaruje uszczelki i przewody elastyczne, wydłużając ich trwałość użytkową.
- Formuła długiej trwałości użytkowej (5 lat).
Fuel Injector & Carurator Cleaner Valvoline zapewni optymalną wydajność i sprawność silnika. Pomaga redukować zanieczyszczenia gromadzące się we wtryskiwaczach paliwa i gaźnikach, produkt ten zapewnia czyszczenie i smarowanie pozwalające odzyskać moc silnika i zmniejszyć zużycie paliwa, jednocześnie zapobiegając powstawaniu problemów i dławieniu się silnika podczas rozruchu. Produkt nie zawiera silnych, szkodliwych rozpuszczalników, które mogłyby uszkodzić układ paliwowy.
- Czyści wtryskiwacze już po jednym użyciu.
- Przywraca moc silnika. Utrzymuje czystość wtryskiwaczy już po jednym użyciu.
- Jedno użycie wystarcza nawet na 3,000 kilometrów.
- Zapewnia czyszczenie gaźnika.
- Pomaga ograniczać korozję.
- Bezpieczny dla czujników tlenowych i katalizatorów.
Diesel Fuel Treatment Valvoline zawiera specjalne detergenty, które usuwają osad z wtryskiwaczy oleju napędowego. Tak samo jak paliwo diesel różni się od benzyny, również środki stosowane do usuwania osadów z wtryskiwaczy silników wysokoprężnych różnią się od tych używanych w silnikach benzynowych. Po usunięciu siarki z oleju napędowego konieczne jest wspomaganie smarowania pomp wtryskiwaczy i samych wtryskiwaczy.
- Utrzymuje wtryskiwacze w czystości.
- Pomaga usuwać wodę z oleju napędowego.
- smaruje wtryskiwacze i pompy paliwowe, gdy stosowane jest paliwo o niskiej zawartości siarki.
- Zwalcza korozję.
- Nie zawiera alkoholu.
Oil Treatment Valvoline zawiera polimer, który zwiększa wskaźnik lepkości oleju silnikowego. Oznacza to, że olej staje się bardziej lepki (gęstszy) w wysokich temperaturach bez jednoczesnego zwiększenia jego lepkości w niskich temperaturach. Olej silnikowy wzmocniony Oil Treatment Valvoline nadal staje się mniej lepki (rzadszy) w miarę zwiększania się temperatury i bardziej lepki (gęstszy) w miarę jej opadania, jednak tempo tych zmian jest mniejsze niż w przypadku oleju bez tego dodatku. Zwiększenie lepkości oleju przy wysokich temperaturach pomaga redukować przedmuchy gazu spalania i wypalanie oleju poprzez poprawę stopnia uszczelniania przez pierścienie tłokowe. Oil Treatment Valvoline zawiera również dodatek odporny na wysokie ciśnienia, co zmniejsza zużycie silnika.
- Minimalizuje zużycie oleju.
- Ogranicza tarcie.
- Poprawię uszczelnienie i kompresję pierścieni tłokowych.
- Zwiększa smarowność.
- Poprawia wskaźnik lepkości oleju.
- Chroni silnik przed zużyciem wskutek ekstremalnego ciśnienia.
Valvoline VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych czyści regeneruje silniki wysokoprężne pracujące pod dużym obciążeniem, przywracają pierwotną moc i wydajność silnika bez potrzeby stosowania paliwa o większej liczbie cetanowej. Produkt demulguje paliwa od kondensatu wody i zapewnia ochronę przed rdzą i korozją, podczas gdy zintegrowany ulepszacz przepływu gwarantuje płynny rozruch przy niskich temperaturach.
Skład chemiczny produktu stabilizuje paliwa oraz zapobiega jego starzeniu zanieczyszczeniu przez bakterie. VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych skraca czasy postoju wymagane na prace konserwacyjne poprzez utrzymanie silnika w czystości, zmniejszenie zużycia i zapewnienie bardziej płynnej, bardziej wydajnej pracy silnika.VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych należy dodać do zbiornika paliwa przed zatankowaniem. Jedna butelka wystarczy na 1000 litrów paliwa.
- Czyści cały układ wtryskowy paliwa.
- Maksymalizuje moc i wydajność wszystkich silników wysokoprężnych pracujących przy dużych obciążeniach.
- Usuwa osady, czyści wtryskiwacze i przywraca właściwe schematy wtrysku.
- Ogranicza emisji powodowane przez osady i niepełne spalanie.
- smaruje wtryskiwacze i pompy paliwowe, gdy stosowane jest paliwo o niskiej zawartości siarki.
- Zapewnia łatwy rozruch na zimno.
- Chroni układ paliwowy przed korozją.
- Usuwa bakterie ze zbiornika paliwa, powstające wskutek zanieczyszczenia wody.
- Skraca czasy przestoju i koszty konserwacji poprzez utrzymanie układu paliwowego w czystości i redukowanie zużycia.
Breake Cleaner natychmiast usuwa płyn hamulcowy, smar, olej i zanieczyszczenia hamulcowe.
- Odpowiedni do czyszczenia elementów hamulców, klocków, okładzin, bębnów, tłoków obrotowych, szczęk, resorów i płyt mocujących.
- Nie pozostawia osadów.
- Nie zawiera składników ropopochodnych.
- Jest niepalny i nieprzewodzący.
White Grease stały wnika w drobne szczeliny, tworząc smarująca warstwę pozostającą dokładnie tam, gdzie została rozpylona.
- Odpowiedni do wszystkich połączeń metalowych.
- Nietwardniejąca, nieściekająca i nie powodująca odbarwień formuła.
- Odporny na wodę i wysokie temperatury.
- Zwalcza rdzę i korozję.
Multi Spray 1299WD jest mieszanką szybko działających rozpuszczalników o dużej sile penetracji, które ulatniają się, pozostawiając cienką, przezroczystą warstwę ochronną - szybko luzuje ona skorodowane mocowania i przenika w pęknięcia, szczeliny i gwinty, luzując śruby, nakrętki i inne mocowania.
Denerwujące piski zostają wyeliminowane przez smary redukujące tarcie. Czyści i chroni wszystkie części metalowe przed rdzą i korozją. Używany do luzowania, osuszania, ochrony, smarowania i czyszczenia: śrub, maszyn do szycia, zamków, dystrybutorów, świec zapłonowych, narzędzi, gwintów rur, maszyn do pisania, zawiasów, broni, kołowrotków, urządzeń rolniczych i ogrodniczych, wałków, kół, nakrętek, części łodzi, łańcuchów, zacisków, przyrządów, chromu, zamków błyskawicznych, zegarów itp.
- Penetruje, luzuje, smaruje i chroni części metalowe przed rdzą i korozją.
- Osusza układ zapłonowy.
- Zabezpiecza zaciski akumulatorów przed korozją.
TECTYL 282 jest olejowym środkiem antykorozyjnym w postaci koncentratu. Produkt tworzy przeźroczysty, olejowy film ochronny. Przeznaczony jest do rozcieńczania rozpuszczalnikiem alifatycznym.
TECTYL 282 w postaci rozcieńczonej jest przeznaczony do ochrony części wykonanych z metali żelaznych i nieżelaznych. Produkt tworzy ultra cienki, przeźroczysty film olejowy.
TECTYL 859-B jest olejem smarującym i jednocześnie środkiem antykorozyjnym zawierającym lotne inhibitory korozji.
TECTYL 859-B przeznaczony jest do ochrony miejsc trudnodostępnych i przestrzeni zamkniętych. Zawarty w oleju inhibitor odparowując zapobiega korozji.
TECTYL 859-B na chronionej powierzchni tworzy jasny, przeźroczysty film olejowy.
TECTYL 275 jest środkiem zabezpieczającym przed korozją sformułowanym na bazie oleju o wysokiej zdolności wypierania wody przy bardzo dobrych właściwościach smarnych i penetracyjnych.
TECTYL 275 tworzy cienką, przeźroczystą powłokę olejową usuwającą płyn obróbczy, wodę, oraz odciski palców z zabezpieczonego elementu.
> Bezpieczny dla pierścieni typu O-ring oraz X-ring
> Zapewnia maksymalną żywotność łańcucha i kół zębatych
> Łatwe nakładanie z widocznym śladem (biała powłoka)
> Krótki czas oczekiwania (10-15 minut po nałożeniu)
> Doskonałe wiązanie z metalami
> Maksymalne zabezpieczenie przed zużyciem