Z dniem 1.12.2014 strona valvolinepolska.pl zostaje zamknięta.

Zapraszamy na strony: valvoline.com oraz valvolineeurope.com

Wyniki wyszukiwania dla: olej

SynPower XL-III 5W-30


SynPower XL-III 5W-30 Zgodnie z najnowszymi, wydłużonymi interwałami wymiany oleju dla samochodów VW*, Audi*, SEAT*, Skoda*, BMW* i Mercedes-Benz. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisje spalin.

SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40


SynPower OW-40, 5W-30, 5W-40 - Doskonała ochrona podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
- Odpowiedni do superdługich interwałów wymiany oleju.

MaxLife Synthetic 5W-40


MaxLife Synthetic 5W-40 - W pełni syntetyczny olej silnikowy.
- Lepsza ochrona podczas rozruchu na zimno.

MaxLife FE 5W-30


MaxLife FE 5W-30

- Syntetyczny blendowany olej silnikowy.
- Mniejsze zużycie paliwa.
- Spełnia wymagania określone przez firmę Ford.

MaxLife 10W-40


MaxLife 10W-40 - Syntetyczny blendowany olej silnikowy.
- Certyfikacja TÜV Nord*.

DuraBlend MXL 5W-40


DuraBlend MXL 5W-40 - Spełnia wymagania dotyczące długich interwałów między wymianami oleju, określonymi przez firmę Mercedes-Benz.
- Do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

DuraBlend FE 5W-30


DuraBlend FE 5W-30 - Spełnia wymagania dotyczące długich interwałów między wymianami oleju, określonymi przez firmę Mercedes-Benz.
- Do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

DuraBlend 10W-40


DuraBlend 10W-40 Syntetyczny blendowany olej  silnikowy.

VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic, 10W-60 Synthetic Blend, 20W-50 Mineral


VR1 Racing 5W-50 Full Synthetic, 10W-60 Synthetic Blend, 20W-50 Mineral

- Maksymalne osiągi i ochrona przy wysokich obrotach i w wysokich temperaturach.

- Znaczne zmniejszenie tarcia pozwala zmaksymalizować moc.

- Dodatkowe środki przeciwdziałające zużyciu elementów silnika (ZDDP) zapewniają wszechstronną ochronę.

- Doskonała wytrzymałość filmu olejowego pomaga zwiększyć ciśnienie oleju.

- Dodatki uszlachetniające chronią przed powstawaniem osadów, zanieczyszczeniami pochodzącymi z paliwa.

Turbo 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50


Turbo 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50 Wysokowydajny, konwencjonalny olej silnikowy.

ProFleet LS 10W-40


ProFleet LS 10W-40 - Odpowiedni do użytku w nowoczesnych ciężarówkach, autobusach i zastosowaniach
przemysłowych.
- Technologia "low-SAPS" zapewnia ochronę systemów redukcji emisji spalin.
- Kompatybilny z układami EGR (ang. Exhaust Gas Recirculation, recyrkulacja gazów spalinowych), SCR (ang. Selective Catalytic Reduction, selektywna redukcja katalityczna) oraz
DPF (ang. Diesel Particulate Filter,filtr cząstek stałych).
- Zapewnia długie interwały wymiany oleju w samochodach ciężarowych pokonujących duże odległości (prosimy zapoznać się z zaleceniami producentów).

ProFleet 5W-30


ProFleet 5W-30 - Opracowany w celu zapewnienia wydłuzonych interwałów między wymianami oleju dla
ciężarówek, autobusów i silników przemysłowych.
- Wyjątkowa oszczędność paliwa.
- Supernowoczesny pakiet dodatków zapewnia ochronę i czystość silnika przez cały okres pomiędzy wymianami oleju.
- Kompatybilny z układami EGR i SCR.
- Unikalna formuła zapobiega powstawaniu osadów i gromadzeniu się sadzy.
- Spełnia zalecenia wiodących producentów silników dotyczące UHPD.

ProFleet 10W-40


ProFleet 10W-40 - Doskonała ochrona przy wydłużonych interwałach między wymianami oleju.
- Kompatybilny z układami przetwarzania spalin EGR SCR.
- Nie jest przeznaczony do układów DPF.

Premium Blue 15W-40


Premium Blue 15W-40

olej silnikowy Premium Blue jest zalecany i zatwierdzony przez firmę Cummins Inc. olej Premium Blue zaprojektowano w celu zapewnienia zaawansowanego smarowania w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych o niskim poziomie emisji - także w modelach z chłodzonym układem recyrkulacji gazów spalinowych (EGR).

Jest to produkt o wyższej liczbie zasadowej (ang. Total Base Number, TBN), zaprojektowany pod kątem najnowszych specyfikacji dla silników wysokoprężnych opracowanych przez API, ACEA i producentów (w tym Cummins), które dopuszczają produkty o większej zawartości popiołu siarczanowego.

Zaawansowana technologia oleju Premium Blue zapewnia większą trwałość użytkową i dłuższe interwały między wymianami oleju poprzez zrównoważoną formułę, która maksymalizuje trwałość silnika.

Premium Blue Extreme 5W-40


Premium Blue Extreme 5W-40 olej silnikowy Premium Blue opracowano na bazie wysokiej jakości składników syntetycznych i zaawansowanego pakietu dodatków w celu spełnienia surowych wymagań nowoczesnych silników wysokoprężnych, w tym wyposażonych w układy EGR i DPF, pracujących w systemie standardowych i wydłużonych interwałów serwisowych. olej Premium Blue zmniejsza zużycie paliwa dla ciężarówek drogowych klasy (masa >15,000 kg). Statystycznie istotne wyniki testów wskazują, iż w razie użycia SAE J1321/TMC RMP 1103, Typ II, zużycie paliwa spadło nawet o 3% (testy przeprowadzone przez niezależne laboratorium).

Premium Blue GEO 15W-40


Premium Blue GEO 15W-40 olej silnikowy Premium Blue zaprojektowano do silników pojazdów drogowych napędzanych gazem ziemnym. Produkt może być stosowany w silnikach na gaz, dla których producent dopuszcza używanie olejów silnikowych z zawartością popiołu siarczanowego mniejszą niż 1% (wagowo). Przed użyciem należy sprawdzić zalecenia producenta. Valvoline Premium Blue GEO utrzymuje silnik w czystości oraz chroni go przed korozją i zużyciem, a także neutralizuje kwasy i zapewnia odporność na utlenianie i nitrowanie, co zapobiega gęstnieniu oleju. Premium Blue GEO 15W-40 to wysokiej jakości olej silnikowy z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających, zapewniających dłuższą żywotność silnika.

Premium Blue GEO-LA 40 / GEO-MA 40


Premium Blue GEO-LA 40 / GEO-MA 40 Uniwersalny olej silnikowy Premium Blue zaprojektowano dla silników stacjonarnych pracujących na gazie ziemnym lub na biogazie. Nadaje się on do silników na gaz, których producenci dopuszczają użycie olejów silnikowych o zawartości popiołu siarczanowego < 1% (wagowo). Przed użyciem należy sprawdzić specyfikacje producentów. Utrzymuje on silnik w czystości oraz chroni go przed korozją i zużyciem, a także neutralizuje kwasy i zapewnia odporność na utlenianie i nitrowanie, co zapobiega gęstnieniu oleju. Premium Blue GEO-LA /GEO MA 40 to wysokiej jakości mineralne oleje silnikowe z zaawansowanym pakietem dodatków uszlachetniających, które zapewniaj dłuższą żywotność silników.

SynPower 2T


SynPower 2T - W pełni syntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich dwusuwowych silników motocyklowych.
- Tworzy mocną powłokę, która chroni przed zużyciem i korozją.
- Rozcieńczony w celu ułatwienia mieszania, może być używany zarówno z wtryskiwaczami, jak i do mieszanek wstępnych.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

DuraBlend 2T


DuraBlend 2T - Wysokowydajny półsyntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich
dwusuwowych silników motocyklowych.
- Zapewnia optymalną wydajność, pomaga utrzymać silnik w czystości, a także zapobiega zacieraniu i zakleszczaniu się pierścieni.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

DuraBlend Scooter 2T


DuraBlend Scooter 2T - Wysokowydajny półsyntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich dwusuwowych silników skuterów.
- Zapewnia optymalną wydajność, pomaga utrzymać silnik w czystości, a także zapobiega zacieraniu i zakleszczaniu się pierścieni.
- Rozcieńczony w celu ułatwienia mieszania może być używany zarówno z wtryskiwaczami, jak i do mieszanek wstępnych.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

Motorcycle Oil 2T


Motorcycle Oil 2T - Przeznaczony zarówno do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego.
- Formuła redukująca dymienie.
- Nadaje się doskonale do mniejszych i starszych silników motocyklowych.
- Zapobiega zanieczyszczaniu świec zapłonowych i powstawaniu nagaru, zwiększając czystość silnika.
- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania.
- Nadaje się zarówno do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:50.

Competition Oil 2T


Competition Oil 2T - Nie nadaje się do wyścigów drogowych lub systemów wtrysku oleju.
- Odpowiedni do silników motokrosowych, gokartów i standardowych silników
dwusuwowych.
- Nie jest wstępnie rozcieńczony.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika.

Racing 2T


Racing 2T - W pełni syntetyczny.
- Specjalnie opracowany testowany pod kątem rudnych warunków panujących na wyścigach.
- W razie użycia na deszczu, nie dochodzi do zakleszczania przepustnicy.
- Nie jest wstępnie rozcieńczony.
- Nie jest przeznaczony do układów wtrysku oleju.
- Nie mieszać z innymi smarami.

SynPower 4T 10W-40


SynPower 4T 10W-40 - Wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników
motocyklowych.
- Produkt może być używany w układach z mokrym sprzęgłem i jest zalecany do motocykli
japońskich i innych, dla których producenci wskazują płyny API SG lub JASO MA.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.

SynPower Scooter 4T 5W-40


SynPower Scooter 4T 5W-40 - W pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników skuterów
i lekkich motocykli.
- Produkt jest zalecany do wszystkich skuterów i lekkich motocykli.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.

DuraBlend 4T 10W-40, 20W-50


DuraBlend 4T 10W-40, 20W-50 - Wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.
- Zalecany do motocykli japońskich i innych, dla których producenci wskazują płyny API SG lub JASO MA.
- Lepkość SAE 10W-40 jest zalecana w celu zapewnienia szybkiego rozruchu na zimno.

Olej motocyklowy (Motorcycle Oil) 4T 10W-40


Olej motocyklowy (Motorcycle Oil) 4T 10W-40 - Wysokiej jakości wieloklasowych olej silnikowy, opracowany specjalnie w celu zapewnienia całorocznej ochrony czterosuwowych silników motocyklowych.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.
- Lepkość SAE 10W-40 jest zalecana w celu zapewnienia szybkiego rozruchu na zimno.

Olej do zawieszeń i amortyzatorów motocyklowych (Motorcycle Fork Oil)


Olej do zawieszeń i amortyzatorów motocyklowych (Motorcycle Fork Oil) olej opracowano specjalnie do zawieszeń przednich i amortyzatorów motocykli, zarówno do zastosowań drogowych, jak i terenowych. Zapewnia doskonałą ochronę przed utlenianiem, korozją, pienieniem i zużyciem. Może być używany przez cały rok.

SynPower TDL 75 W-90 ( SynPower Gear Oil)


SynPower TDL 75 W-90 ( SynPower Gear Oil) - Właściwości oleju do całego układu napędowego - specy? kacja API MT-1 GL- 3/4/5.
- Opracowane specjalnie w celu zapewnienia lepszej pracy przy ekstremalnych temperaturach.
- Zapewniają płynną zmianę biegów.
- Ograniczenie wycieków oleju wskutek lepszych właściwości uszczelniających.

SynPower GL-5 75W-140 ( SynPower Gear Oil)


SynPower GL-5 75W-140 ( SynPower Gear Oil) - W pełni syntetyczny olej przekładniowy.
- Opracowany specjalnie pod kątem pracy w skrajnych temperaturach oraz wysokiego poziomu ochrony.
- Znakomita ochrona przed zużyciem i korozją.
- Zapewnia dłuższe interwały między wymianami oleju.

DuraBlend ( Gear Oil) GL-5 75W-90


DuraBlend ( Gear Oil) GL-5 75W-90 - Może być stosowany we wszystkich  skrzyniach biegów i w przekładniach mostowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5.
- Zapewnia znakomitą ochronę we wszystkich warunkach pogodowych.
- Chroni przed rdzą i korozją.

DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90


DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90 - Może być stosowany we wszystkich skrzyniach biegów i w przekładniach mostowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-4.
- Zapewnia wyższy poziom ochrony i lepsze smarowanie, czego efektem jest bardziej płynna praca skrzyni biegów.
- Chroni przed rdzą i korozją.

HP GL-5 Plus 80W-90


HP GL-5 Plus 80W-90 Chroni przed awariami podzespołów, redukcją grubości powłoki oleju, zmianami wydajności w niskich temperaturach, powstawaniem osadów i szkodliwych składników kwasowych, a także przed nieszczelnościami uszczelek.

Olej przekładniowy (DT Transmission Oil) 10W, 30, 50


Olej przekładniowy (DT Transmission Oil) 10W, 30, 50 - Wysokowydajny środek smarny przeznaczony i zalecany do zastosowań wymagających olejów spełniających specyfikacje Caterpillar TO-4 lub Allison C-4.
- Wytwarzany z wysokiej jakości bazy olejowej i wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających, aby spełnić wysokie wymagania nowoczesnego sprzętu.
- Przeznaczony tylko do skrzyń biegów i mechanizmów napędowych - nie powinien być stosowany jako olej silnikowy. Odpowiedni do maszyn do robót drogowych marki Caterpillar
z hamulcami mokrymi.

Smar Sienna ( Sienna Grease )


Smar Sienna ( Sienna Grease ) - Smar złożony, bazujący na połączeniu naftenowych i para? nowych olejów bazowych.
- Zapewnia dobrą ochronę przed utlenianiem i korozją.
- Znakomita wytrzymałość oraz dobra ochrona i przyleganie, odpowiedni do zastosowań związanych z wysokim obciążeniem/wysokim ciśnieniem.
- Zdolność smarowania do +1400C.

All-Fleet DD40


All-Fleet DD40

- Wysokiej jakości, detergentowy olej silnikowy do bardzo dużych obciążeń, o niskiej zawartości popiołów, opracowany w celu zapewnienia optymalnej wydajności dwusuwowych silników wysokoprężnych GM-Detroit stosowanych na okrętach w przemyśle.
- Chroni przed powstawaniem osadu na zaworach wydechowych dzięki niskiej zawartości popiołu.
- Znakomita ochrona przed zużyciem.
- Zapobiega powstawaniu osadów, przez co przyczynia się do utrzymania czystości silnika.
- Wysoka odporność na utlenianie.

STOU (Super Traktor Oil Universal)10W-30, 15W-30, 15W-40


STOU (Super Traktor Oil Universal)10W-30, 15W-30, 15W-40 - API GL-4, CF-4.
- Wysokiej jakości, uniwersalny olej opracowany specjalnie do silników, przekładni i układów mokrych hamulców maszyn rolniczych, a także do zintegrowanych układów hydraulicznych.
- Może być używany do kompleksowego smarowania ciągników (w tym do przekładni głównych osi przedniej), co ogranicza ryzyko zastosowania niewłaściwego środka i zmniejsza liczbę niezbędnych smarów.

UNITRAC 80W


UNITRAC 80W - API GL-4.
- Wysokiej jakości uniwersalny płyn do całorocznego smarowania układów hydraulicznych, przekładni, mechanizmów różnicowych z układami mokrych hamulców oraz przekładni głównych
ciągników. Produkt nie może być używany jako olej do silników.
- Chroni podzespoły ciągników przed zużyciem i korozją, a ponadto posiada znakomite właściwości ograniczające tarcie.

Valvoline E.P.G. ISO 150, 220, 320


Valvoline E.P.G. ISO 150, 220, 320

Przemysłowy olej przekładniowy zapewniający doskonałą odporność na bardzo wysokie ciśnienie, o dużej wytrzymałości, wysokiej stabilności cieplnej i właściwościach oddzielania wody.

- Odpowiedni do przemysłowych przekładni i przekładni redukcyjnych.

- Znakomita odporność na nagły wzrost obciążenia powoduje, iż sprawdza się w warunkach zmiany obciążeń i prędkości obrotowych.

- Nie wchodzi w reakcję z miedzią i brązem.

Olej do kosiarek (Lawnmower Oil)


Olej do kosiarek (Lawnmower Oil)

- SAE 30 Utrzymuje czystość silnika.

- Ochrona przed zużyciem i korozją.

- Spełnia wymagania wiodących producentów kosiarek.

DuraBlend Chainsaw 2T


DuraBlend Chainsaw 2T

- olej półsyntetyczny.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania.

- Przeznaczony zarówno do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika.

Olej do smarowania prowadnic i łańcuchów(Bar & Chain Lube)


Olej do smarowania prowadnic i łańcuchów(Bar & Chain Lube)

- SAE 40.

- Wyłącznie do smarowania łańcuchów.

- Nie używać do silników.

SynPower Outboard 2T


SynPower Outboard 2T

- Biodegradowalny według ISO, ASTM i OECD.

- W pełni syntetyczny, wolny od popiołu olej do dwusuwowych silników zaburtowych, przeznaczony do wszystkich silników chłodzonych wodą i powietrzem.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania i odpowiedni do układów wtrysku oleju.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:100.

Super Outboard 2T


Super Outboard 2T

- Doskonałe smarowanie. Pomaga zapobiegać postawaniu osadów w komorze spalania.

- Zwalcza problemy związane z paliwem i osady, zapobiega zakleszczaniu się pierścieni i powstawaniu osadu węgla.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania, odpowiedni do układów wtrysku oleju.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:100 TC-W3.

Środek do usuwania osadów z wtryskiwaczy ( Diesel Fuel Treatment )


Środek do usuwania osadów z wtryskiwaczy ( Diesel Fuel Treatment )

Diesel Fuel Treatment Valvoline zawiera specjalne detergenty, które usuwają osad z wtryskiwaczy oleju napędowego. Tak samo jak paliwo diesel różni się od benzyny, również środki stosowane do usuwania osadów z wtryskiwaczy silników wysokoprężnych różnią się od tych używanych w silnikach benzynowych. Po usunięciu siarki z oleju napędowego konieczne jest wspomaganie smarowania pomp wtryskiwaczy i samych wtryskiwaczy.

- Utrzymuje wtryskiwacze w czystości.

- Pomaga usuwać wodę z oleju napędowego.

- Smaruje wtryskiwacze i pompy paliwowe, gdy stosowane jest paliwo o niskiej zawartości siarki.

- Zwalcza korozję.

- Nie zawiera alkoholu.

Środek do rozpuszczania osadów w silniku (Engine Flush)


Środek do rozpuszczania osadów w silniku (Engine Flush)

Przeznaczony do delikatnego rozpuszczania osadów podczas pracy silnika na biegu jałowym, usuwa grube warstwy osadów w zaledwie 5 minut. Produkt jest całkowicie bezpieczny w użyciu, gdyż nie wpływa na twarde warstwy węgla i osadu, a ponadto nie zawiera żadnych rozpuszczalników chlorowanych. Engine Flush nie uszkadza uszczelek, jeżeli zostanie użyty zgodnie z instrukcją. W przypadku silników o przebiegu 160,000 kilometrów lub większym, przed zastosowaniem produktu zaleca się sprawdzenie, czy filtr siatkowy nie jest zatkany.

Podczas płukania środek ten:

- Rozpuszcza osad.

- Czyści silnik w ciągu pięciu minut.

- Otwiera zablokowane kanaliki oleju.

- Uwalnia zakleszczające się elementy podnoszące.

- Rozpuszcza osady, które ograniczają moc silnika.

- Bezpieczny dla uszczelek.

Środek uszczelniający do silników ( Engine Stop Leak)


Środek uszczelniający do silników ( Engine Stop Leak)

Gorący olej ma negatywny wpływ na uszczelki elastomerowe, powodując ich kurczenie, twardnienie i utratę elastyczności. W rezultacie pojawiają się wycieki oleju. Jednym ze sposobów na ich wyeliminowanie jest wymiana uszczelek. Drugim, znacznie prostszym i tańszym, jest użycie środka Valvoline Engine Stop Leak.
Produkt ten zawiera specjalne związki syntetyczne wywołujące pęcznienie, które pomagają przywrócić zużytym uszczelnieniom ich poprzednie właściwości, kształt i elastyczność. Uszczelnienia pęcznieją tylko do momentu osiągnięcia pierwotnych rozmiarów. Engine Stop Leak Valvoline zawiera również dodatek poprawiający wskaźnik lepkości w celu ograniczania wycieków do momentu naprawienia uszczelnienia. W przypadku rozerwanych lub popękanych uszczelek konieczna jest ich wymiana.

- Ogranicza wycieki oleju z uszczelek łożysk głównych.

- Pomaga utrzymać miękkość i elastyczność uszczelek.

- Może być stosowany z olejami silnikowymi.

- Poprawa wskaźnika lepkości oleju.

- Nie zawiera żadnych szkodliwych rozpuszczalników lub ciał stałych.

Środek ograniczający zużycie oleju ( Oil Treatment )


Środek ograniczający zużycie oleju ( Oil Treatment )

Oil Treatment Valvoline zawiera polimer, który zwiększa wskaźnik lepkości oleju silnikowego. Oznacza to, że olej staje się bardziej lepki (gęstszy) w wysokich temperaturach bez jednoczesnego zwiększenia jego lepkości w niskich temperaturach. olej silnikowy wzmocniony Oil Treatment Valvoline nadal staje się mniej lepki (rzadszy) w miarę zwiększania się temperatury i bardziej lepki (gęstszy) w miarę jej opadania, jednak tempo tych zmian jest mniejsze niż w przypadku oleju bez tego dodatku. Zwiększenie lepkości oleju przy wysokich temperaturach pomaga redukować przedmuchy gazu spalania i wypalanie oleju poprzez poprawę stopnia uszczelniania przez pierścienie tłokowe. Oil Treatment Valvoline zawiera również dodatek odporny na wysokie ciśnienia, co zmniejsza zużycie silnika.

- Minimalizuje zużycie oleju.

- Ogranicza tarcie.

- Poprawię uszczelnienie i kompresję pierścieni tłokowych.

- Zwiększa smarowność.

- Poprawia wskaźnik lepkości oleju.

- Chroni silnik przed zużyciem wskutek ekstremalnego ciśnienia.

VPS środek do przepłukiwania chłodnicy ( VPS Radiator Flush)


VPS środek do przepłukiwania chłodnicy ( VPS Radiator Flush)

- Usuwa zanieczyszczenia w celu utrzymania wydajności chłodzenia.
- Emulguje olej i szlam, przedłużając żywotność chłodnicy.
- Usuwa rdzę i kamień, a także  zapobiega gromadzeniu się kwasów i zanieczyszczeń.

VPS środek do przepłukiwania silnika ( VPS Engine Flush)


VPS środek do przepłukiwania silnika ( VPS Engine Flush)

Środek do przepłukiwania silników VPS to jeden z produktów nowej generacji przeznaczony do
wymagających nowoczesnych silników samochodowych. VPS Engine Flush jest wysokiej jakości produktem, który nie uszkadza silnika, gniazd pierścieni, prowadnic zaworów czy uszczelek.
Nie zawiera on żadnych dodatków, które mogłyby wywrzeć niekorzystny wpływ na oleje silnikowe.


- Czyści kanały olejowe, aby usprawnić przepływ oleju do najważniejszych elementów silnika.
- Zmniejsza poziom szlamów i innych szkodliwych osadów w silniku i misce olejowej.

VPS HD środek czyszczący do układu chłodzenia (VPS HD Radiator Flush)


VPS HD środek czyszczący do układu chłodzenia (VPS HD Radiator Flush)

VPS HD Radiator Flush to zaawansowana mieszanka środków powierzchniowo czynnych, detergentów czyszczących i neutralizatorów kwasów, opracowana w celu szybkiej emulsyfikacji oleju, piany i osadów oraz usuwania luźnych fragmentów rdzy i kamienia z całego układu chłodzenia. Produkt pomaga utrzymać wydajność i skuteczność układu chłodzenia, współpracując z substancją zapobiegającą zamarzaniu w celu zapewnienia skuteczniejszej ochrony układu.


Poprzez usunięcie zanieczyszczeń z układu chłodzenia następuje poprawa przekazywania ciepła, dzięki czemu chłodzenie kluczowych części silnika przez płyn chłodniczy jest skuteczniejsze. Nagromadzone zanieczyszczenia nie tylko przeszkadzają w oddawaniu ciepła, ale również mogą powodować korozję elektrochemiczną. Przy każdej wymianie środka zapobiegającego zamarzaniu/płynu chłodniczego w pojeździe, przed dodaniem nowego środka należy przepłukać układ VPS HD Radiator Flush w celu oczyszczenia go i usunięcia szkodliwych zanieczyszczeń.


VPS HD Radiator Flush może być używany w każdym układzie chłodzenia, niezależnie od rodzaju używanej substancji zapobiegającej zamarzaniu/czynnika chłodniczego. Butelka o pojemności 1-litra jest wystarczająca do układu chłodzenia o objętości 20-25 litrów.


- Emulguje olej i szlam.

- Usuwa luźną rdzę i kamień.

- Utrzymuje wydajność układu chłodzenia.

- Zapobiega gromadzeniu się kwasów i zanieczyszczeń.

- Bezpieczny i łatwy w użyciu.

- Bezpieczny dla uszczelek i uszczelnień.

- Opracowany specjalnie do układów chłodzenia silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem.

VPS HD środek do rozpuszczania osadów w silniku ( VPS HD Engine Flush)


VPS HD środek do rozpuszczania osadów w silniku ( VPS HD Engine Flush)

VPS HD Engine Flush jest profesjonalnym preparatem przeznaczonym do rozpuszczania osadów i czyszczenia skrzyni korbowej w celu wydłużenia trwałości użytkowej świeżego oleju silnikowego. VPS HD Engine Flush jest mieszany z używanym olejem silnikowym i pozostawiany do czyszczenia na 20-30 minut (w zależności od stopnia zanieczyszczenia) w silniku pracującym na biegu jałowym.


Ponieważ VPS HD Engine Flush nie zawiera żadnych rozpuszczalników chlorowanych, może być bezpiecznie stosowany. VPS HD Engine Flush nie uszkadza uszczelek, jeżeli jest używany zgodnie z instrukcją. Należy zawsze stosować się do wskazówek podanych na etykiecie. W przypadku silników o dużym nagromadzeniu osadów i przebiegu wynoszącym 160 000 kilometrów lub więcej, przed zastosowaniem produktu zaleca się sprawdzenie, czy filtr siatkowy nie jest zatkany. Butelka o pojemności 1 litra jest wystarczająca do miski olejowej o objętości 10-12 litrów.


- Rozpuszcza osady, które ograniczają moc silnika.

- Czyści silnik w ciągu 20-30 minut.

- Otwiera zablokowane kanaliki oleju.

- Uwalnia zakleszczające się elementy podnoszące.

- Poprawia cyrkulację oleju.

- Bezpieczny dla uszczelek i uszczelnień.

- Specjalnie opracowany do silników wysokoprężnych pracujących pod dużym obciążeniem.

Środek do czyszczenia silników ( Engine Cleaner)


Środek do czyszczenia silników ( Engine Cleaner)

Engine Cleaner szybko penetruje smar, brud, olej i inne zanieczyszczenia
w celu ich usunięcia.

- Usuwa zemulgowany olej i brud.

- Czyści części silników i kosiarek.

- Uniwersalny środek odtłuszczający.

- Bezpieczny dla elementów elektrycznych i części silnika.

Środek do czyszczenia układu hamulcowego ( Breake Cleaner)


Środek do czyszczenia układu hamulcowego ( Breake Cleaner)

Breake Cleaner natychmiast usuwa płyn hamulcowy, smar, olej i zanieczyszczenia hamulcowe.

- Odpowiedni do czyszczenia elementów hamulców, klocków, okładzin, bębnów, tłoków obrotowych, szczęk, resorów i płyt mocujących.

- Nie pozostawia osadów.

- Nie zawiera składników ropopochodnych.

- Jest niepalny i nieprzewodzący.

Olej penetrujący ( Penetrating Oil)


Olej penetrujący ( Penetrating Oil)

Penetrating Oil skutecznie luzuje i smaruje skorodowane elementy i gwinty.


- Uwalnia śruby, nakrętki i inne mocowania.

- Specjalne składniki smarujące eliminują irytujące piski.

- Zapewnia długotrwałą ochronę.

Środek do czyszczenia szkła ( Glass Cleaner)


Środek do czyszczenia szkła ( Glass Cleaner)

Glass Cleaner oparty na formule piany skutecznie czyszczącej i nabłyszczającej wszelkiego typu powierzchnie szklane, nie pozostawiając smug.


- Zrównoważona formuła chroni przed parowaniem szyb.

- Silne składniki czyszczące usuwają błoto, owady i ptasie odchody.

- Rozpuszczalniki skutecznie usuwają trudny do zmycia olej i brud.

- Zapobiega powstawaniu smug w niskich temperaturach.

TECTYL 282


TECTYL 282

TECTYL 282 jest olejowym środkiem antykorozyjnym w postaci koncentratu. Produkt tworzy przeźroczysty, olejowy film ochronny. Przeznaczony jest do rozcieńczania rozpuszczalnikiem alifatycznym.


TECTYL 282 w postaci rozcieńczonej jest przeznaczony do ochrony części wykonanych z metali żelaznych i nieżelaznych. Produkt tworzy ultra cienki, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 282 posiada doskonałe właściwości wypierania wody, smarowania i penetracji.

TECTYL 477-D


TECTYL 477-D

TECTYL 477-D jest olejowym środkiem antykorozyjnym w postaci koncentratu przeznaczonego do rozcieńczania olejem mineralnym lub rozpuszczalnikiem alifatycznym. Produkt tworzy przeźroczysty, olejowy film ochronny.


TECTYL 477-D w postaci rozcieńczonej jest przeznaczony do ochrony części wykonanych z metali żelaznych i nieżelaznych.

TECTYL 800-D


TECTYL 800-D

TECTYL 800-D posiada doskonałe właściwości wypierania wody, niską lepkość przy bardzo dobrych właściwościach antykorozyjnych powłoki olejowej.


TECTYL 800-D tworzy jasny, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 800-D spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych VV-L-800 i MIL-P-1167 typ P-9.


TECTYL 800-D jako powłoka olejowa jest zalecana do ochrony broni automatycznej, urządzeń przemysłowych, układów i narzędzi pneumatycznych, maszyn i silników przechowywanych w wilgotnych i zimnych warunkach.


TECTYL 800-D jest także przeznaczony do ochrony przewodów, kabli i rur w czasie składowania wewnętrznego lub transportu.

TECTYL 859-B


TECTYL 859-B

TECTYL 859-B jest olejem smarującym i jednocześnie środkiem antykorozyjnym zawierającym lotne inhibitory korozji.


TECTYL 859-B przeznaczony jest do ochrony miejsc trudnodostępnych i przestrzeni zamkniętych. Zawarty w oleju inhibitor odparowując zapobiega korozji.


TECTYL 859-B na chronionej powierzchni tworzy jasny, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 859-B spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-PRF-46002C, Grade 1.

TECTYL 910


TECTYL 910

TECTYL 910 jest olejem klasy API CH4/SJ SAE 10W spełniającym dwie funkcje: oleju silnikowego o normalnych cechach eksploatacyjnych i środka antykorozyjnego. Spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-L-21260.

TECTYL 910 jest doskonałym środkiem ochrony przed korozją stosowanym w tłokowych silnikach spalinowych z zapłonem iskrowym oraz z zapłonem samoczynnym używanym we wszelkiego rodzaju pojazdach.

TECTYL 910 jest także zalecany do ochrony części metalowych metodą natrysku lub zanurzenia.

TECTYL 910 tworzy cienki olejowy i przeźroczysty film olejowy.

TECTYL 915W40


TECTYL 915W40

TECTYL 915W40 jest olejem spełniającym dwie funkcje: oleju silnikowego o normalnych cechach eksploatacyjnych i środka antykorozyjnego. Spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-L-21260D Grade 10.


TECTYL 915W40 jest doskonałym środkiem ochrony przed korozją stosowanym w tłokowych silnikach spalinowych z zapłonem iskrowym oraz z zapłonem samoczynnym używanym we wszelkiego rodzaju pojazdach.


TECTYL 915W40 jest także zalecany do ochrony części metalowych metodą natrysku lub zanurzenia.


TECTYL 915W40 tworzy cienki olejowy i przeźroczysty film olejowy.

TECTYL 930


TECTYL 930

TECTYL 930 jest olejem klasy API CH-4/SJ SAE 30 spełniającym dwie funkcje: oleju silnikowego o normalnych cechach eksploatacyjnych i środka antykorozyjnego. Spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-L-21260.


TECTYL 930 jest doskonałym środkiem ochrony przed korozją stosowanym w tłokowych silnikach spalinowych z zapłonem iskrowym oraz z zapłonem samoczynnym używanym we wszelkiego rodzaju pojazdach.


TECTYL 930 jest także zalecany do ochrony części metalowych metodą natrysku lub zanurzenia.


TECTYL 930 tworzy cienki olejowy i przeźroczysty film olejowy.

TECTYL 275


TECTYL 275

TECTYL 275 jest środkiem zabezpieczającym przed korozją sformułowanym na bazie oleju o wysokiej zdolności wypierania wody przy bardzo dobrych właściwościach smarnych i penetracyjnych.


TECTYL 275 tworzy cienką, przeźroczystą powłokę olejową usuwającą płyn obróbczy, wodę, oraz odciski palców z zabezpieczonego elementu.


TECTYL 275 spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-C-15074E.

TECTYL 283-S-17


TECTYL 283-S-17

TECTYL 283-S-17 jest rozpuszczalnikowym środkiem antykorozyjnym na bazie oleju. Posiada doskonałe właściwości wypierania wody. Wyschnięty produkt tworzy ultra cienki, przeźroczysty nie plamiący film olejowy.


TECTYL 283-S-17 jest stosowany w przemyśle do ochrony powierzchni metalowych w pomieszczeniach zamkniętych oraz podczas transportu lądowego.

TECTYL 286


TECTYL 286

TECTYL 286 jest rozpuszczalnikowym środkiem antykorozyjnym na bazie oleju. Posiada doskonałe właściwości wypierania wody. Wyschnięty produkt tworzy ultra cienki, przeźroczysty nie plamiący film olejowy.


TECTYL 286 jest stosowany w przemyśle do ochrony powierzchni metalowych w pomieszczeniach zamkniętych oraz podczas transportu lądowego.

TECTYL 472


TECTYL 472

TECTYL 472 jest olejowym środkiem zabezpieczającym przed korozją sformułowanym na bazie oleju, posiadającym wysoką zdolność wypierania wody oraz właściwości penetrujące.


TECTYL 472 zapewnia długoterminową ochronę przed korozją powierzchni metalowych w pomieszczeniach zamkniętych oraz podczas transportu lądowego.


TECTYL 472 po utwardzeniu tworzy ultra cienki film olejowy.

TECTYL 900


TECTYL 900

TECTYL 900 jest rozcieńczalnikowym o niskiej lepkości olejowym środkiem antykorozyjnym posiadającym doskonałe właściwości wypierania wody.


TECTYL 900 zapewnia ochronę broni automatycznej, urządzeń przemysłowych, układów i narzędzi pneumatycznych, ze stali żelaznej i nieżelaznej, podczas składowania wewnętrznego lub transportu.


TECTYL 900 tworzy jasny, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 900 spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-PRF-32033. Numer referencyjny QPL LP-7050. (Poprzednio VV-L-800C i QPL numer referencyjny LP-7015).

TECTYL 5638W


TECTYL 5638W

TECTYL 5638W jest specjalną wodorozcieńczalną powłoką wygłuszającą wolną od rozpuszczalników organicznych.


TECTYL 5638W jest przystosowany do nakładania w warunkach przemysłowych przy produkcji samochodów, wagonów kolejowych, tramwajów i innych urządzeń transportu kołowego.


TECTYL 5638W może być także stosowany do konserwacji podwozia w pojazdach kołowych.


TECTYL 5638W stosowany jest do wygłuszania elementów pojazdów kołowych (drzwi, obudów przekładni, dachów, etc.), systemów wentylacyjnych, kontenerów (na szkło, smieci, etc.), maszyn roboczych itp.


TECTYL 5638W może być nakładany za pomocą szpatuły lub specjalnego sprzętu do natrysku.


TECTYL 5638W wyschnięty może can być malowany żywicami syntetycznymi, farbami epoksydowymi i farbami na bazie PCV.


TECTYL 5638W tworzy twardą i szybkoschnącą (poprzez odparowanie wody) powłokę koloru czarnego.

TECTYL 5750W


TECTYL 5750W

TECTYL 5750W jest lateksowo/ bitumicznym, wodorozcieńczalnym, tiksotropowym, szybko schnącym, niepalnym i wygłuszającym środkiem antykorozyjnym.


TECTYL 5750W jest przeznaczony do stosowania w wagonach kolejowych, autobusach i kabinach ciężarówek. Jest środkiem stosowanym do ochrony podwozi tych pojazdów, kontenerów i przyczep.


TECTYL 5750W jest doskonałym środkiem uszczelniającym i impregnującym stosowanym do ochrony drewnianych podłóg w autobusach i tramwajach.


TECTYL 5750W zapewnia suchy, stosunkowo twardy, elastyczny i odporny na ścieranie ciemno-szary film ochronny.

AllFleet Extra NextGen 15W40


AllFleet Extra NextGen 15W40 olej All-Fleet Extra NextGen jest innowacyjnym produktem wyprodukowanym w 50% z oleju podanego recyklingowi.
Nowy olej silnikowy jest wynikiem wielu lat badań, zastosowanej technologii oraz innowacyjności naukowców z firmy Valvoline nad sposobami ponownej rafinacji oleju silnikowego.
Przepracowany olej jest rafinowany przez poddanie go tym samym procesom jakim poddawana jest ropa naftowa ale zawiera on mniej zanieczyszczeń w porównaniu do ropy. Posiada tym samym więcej molekuł które mogą zostać wykorzystane w procesie technologicznym wynikiem czego jest olej zdecydowanie wyższej jakości.

olej silnikowy NextGen korzysta z najwyższej jakości olejów bazowych wzbogacanych wielokrotnie nagradzanymi dodatkami uszlachetniającymi firmy Valvoline. W pełni spełnia jakościowe standardy branżowe oraz wymagania jakie stawiane są innym produktom Valvoline.

Poprzez zmniejszenie zużycia zasobów naturalnych wykorzystanych przy produkcji jest olejem przyjaznym środowisku. olej All-Fleet Extra NextGen jest olejem silnikowym typu Super High Performance Diesel (SHPD) i przeznaczony jest dla silników diesla stosowanych między innymi w transporcie ciężkim, ciężarówkach i w przemyśle. olej ten jest specjalnie zaprojektowany aby pracować w najtrudniejszych warunkach i spełnić wysokie wymagania stawiane przez wiodących producentów silników i ciężarówek. Posiada specjalne dodatki pozwalające utrzymać silnik w czystości, chroniące przed nadmiernym zużyciem pierścieni i zapewniające maksymalną żywotność silnika.

NEXTGEN - olej przyjazny środowisku
Na całym świecie zużywa się rocznie około 39 mld litrów oleju silnikowego. Większość zużytego oleju traktowana jest jako odpad. NextGen w 50% wyprodukowano z oleju poddanego recyklingowi, co w znacznym stopniu przyczynia się do poszanowania środowiska i ogranicza emisję zanieczyszczeń. Co więcej, zużyty olej może być poddawany procesowi recyklingu w nieskończoność, ograniczając znacznie zużycie zasobów naturalnych niezbędnych do produkcji oleju silnikowego.

Wyznaczając nowe standardy NextGen spełnia wszelkie normy przemysłowe w zakresie eksploatacji, ochrony i trwałości. Jak wszystkie produkty w naszej ofercie, jesteśmy pewni jakości nowego oleju czego dowodem jest Valvoline Performance Guarantee.

Zatwierdzony przez czołowych producentów
olej All-Fleet Extra NextGen jest również zatwierdzony i rekomendowany przez czołowych producentów silników.

Wartość dla klienta
Coraz większą uwagę w skali globalnej skupia kwestia ochrony zasobów naturalnych. Coraz więcej indywidualnych gospodarstw domowych przykłada większą uwagę do ochrony środowiska. Ochrona środowiska staje się także coraz częściej główną wartością prezentowaną przez organizacje i firmy na całym świecie. olej All-Fleet Extra NextGen doskonale wpisuje się zatem w ten nurt.

Opakowania

olej silnikowy All-Fleet Extra NextGen SAE 15W-40 jest dostępny w dwóch rodzajach opakowań:
Produkt Opakowanie Numer materiału
All-Fleet Extra NextGen 15W-40 208 litrów 790856
All-Fleet Extra NextGen 15W-40 20 litrów 790427

Syntetyczny olej przekładniowy SynPower DCT VA


Syntetyczny olej przekładniowy SynPower DCT VA Miło nam poinformować o wprowadzeniu do sprzedaży w pełni syntetycznego oleju przekładniowego SynPower DCT VA, dedykowanego w szczególności dla nowszych modeli marki Volkswagen i Audi.
Dwusprzęgłowa przekładnia DCT (od ang. Dual-Clutch Transmission) jest odmianą skrzyni automatycznej, zapewniającą płynną i szybką zmianę biegów. W porównaniu z tradycyjnymi automatami ograniczono w niej tzw. straty pasożytnicze, co pozwoliło obniżyć zużycie paliwa i związaną z nim emisję CO2 do 6%.

Szacuje się, że w ciągu najbliższych lat udział dwusprzęgłowych przekładni DCT montowanych w samochodach osobowych zwiększy się z 4% w roku 2010 do 10% w roku 2015. Oznacza to, że nowe skrzynie biegów zwiększają swój udział rynkowy w dość dynamicznym tempie. Bezpośrednimi powodami takiego stanu rzeczy są najprawdopodobniej duże lepsze właściwości skrzyń DCT w porównaniu do skrzyń tradycyjnych (mniejsza emisja CO2, obniżenie zużycia paliwa, płynna i szybka zmiana biegów). Wielu analityków sugeruje również, że w ciągu kolejnych 20 do 25 lat, skrzynie DCT zastąpią całkowicie przekładnie manualne montowane dzisiaj na rynku Europejskim.


Z uwagi na fakt, iż każdy producent samochodów ma swoje własne specyfikacje odnośnie płynów jakie powinny być stosowane w skrzyniach DCT, Valvoline zdecydowało się rozpocząć współpracę z producentem, który ma największy udział w rynku DCT w Europie (52%):
VAG (Volkswagen, Audi): VW = DSG (Direct Shift Gearbox), Audi = S-Tronic approval VW (TL 52182).

Olej przekładniowy SynPower CVT do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT


Olej przekładniowy SynPower CVT do bezstopniowych przekładni automatycznych CVT Miło nam poinformować o wprowadzeniu do sprzedaży oleju przekładniowego SynPower CVT dedykowanego dla automatycznych przekładni bezstopniowych CVT.

Przekładnie bezstopniowe CVT mają specyficzne wymagania odnośnie stosowanych płynów aby zapewnić:
> najlepszą ochronę przed tarciem o siebie elementów metalowych
> doskonałą odporność na wstrząsy
> stabilność przełożeń
> trwałość oleju przekładniowego

olej przekładniowy SynPower CVT jest dostępny w następujących opakowaniach:

Produkt - Opakowanie - Numer materiału
SynPower CVT -> 1 litr -> 793482
SynPower CVT -> 5 litrów -> 793481

Udział skrzyń CVT na rynku światowym, montowanych w samochodach osobowych wyniósł około 6% w roku 2010 i szacuje się że do roku 2015 wzrośnie do 7%. Udział na rynku europejskim według danych Frost&Sullivan wyniesie 3,2% (528.000 wyprodukowanych przekładni CVT) w roku 2012.