Z dniem 1.12.2014 strona valvolinepolska.pl zostaje zamknięta.

Zapraszamy na strony: valvoline.com oraz valvolineeurope.com

Wyniki wyszukiwania dla: smar

Premium Blue 15W-40


Premium Blue 15W-40

Olej silnikowy Premium Blue jest zalecany i zatwierdzony przez firmę Cummins Inc. Olej Premium Blue zaprojektowano w celu zapewnienia zaawansowanego smarowania w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych o niskim poziomie emisji - także w modelach z chłodzonym układem recyrkulacji gazów spalinowych (EGR).

Jest to produkt o wyższej liczbie zasadowej (ang. Total Base Number, TBN), zaprojektowany pod kątem najnowszych specyfikacji dla silników wysokoprężnych opracowanych przez API, ACEA i producentów (w tym Cummins), które dopuszczają produkty o większej zawartości popiołu siarczanowego.

Zaawansowana technologia oleju Premium Blue zapewnia większą trwałość użytkową i dłuższe interwały między wymianami oleju poprzez zrównoważoną formułę, która maksymalizuje trwałość silnika.

Racing 2T


Racing 2T - W pełni syntetyczny.
- Specjalnie opracowany testowany pod kątem rudnych warunków panujących na wyścigach.
- W razie użycia na deszczu, nie dochodzi do zakleszczania przepustnicy.
- Nie jest wstępnie rozcieńczony.
- Nie jest przeznaczony do układów wtrysku oleju.
- Nie mieszać z innymi smarami.

SynPower 4T 10W-40


SynPower 4T 10W-40 - Wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników
motocyklowych.
- Produkt może być używany w układach z mokrym sprzęgłem i jest zalecany do motocykli
japońskich i innych, dla których producenci wskazują płyny API SG lub JASO MA.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.

SynPower Scooter 4T 5W-40


SynPower Scooter 4T 5W-40 - W pełni syntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników skuterów
i lekkich motocykli.
- Produkt jest zalecany do wszystkich skuterów i lekkich motocykli.
- Zapewnia szybki rozruch zimnego silnika i płynne smarowanie, nawet przy bardzo niskiej
temperaturze otoczenia.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.

DuraBlend (Gear Oil) GL-5 LS 75W-90


DuraBlend (Gear Oil) GL-5 LS 75W-90 - Przeznaczony do wszystkich przekładni z ograniczonym poślizgiem, przekładni hipoidalnych i innych przekładni, dla których producent zaleca środek smarny typu API GL-5.
- Specjalne dodatki ograniczają hałas w mechanizmach różnicowych.
- Zapewnia ochronę we wszystkich warunkach pogodowych.

DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90


DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90 - Może być stosowany we wszystkich skrzyniach biegów i w przekładniach mostowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-4.
- Zapewnia wyższy poziom ochrony i lepsze smarowanie, czego efektem jest bardziej płynna praca skrzyni biegów.
- Chroni przed rdzą i korozją.

Olej przekładniowy (DT Transmission Oil) 10W, 30, 50


Olej przekładniowy (DT Transmission Oil) 10W, 30, 50 - Wysokowydajny środek smarny przeznaczony i zalecany do zastosowań wymagających olejów spełniających specyfikacje Caterpillar TO-4 lub Allison C-4.
- Wytwarzany z wysokiej jakości bazy olejowej i wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających, aby spełnić wysokie wymagania nowoczesnego sprzętu.
- Przeznaczony tylko do skrzyń biegów i mechanizmów napędowych - nie powinien być stosowany jako olej silnikowy. Odpowiedni do maszyn do robót drogowych marki Caterpillar
z hamulcami mokrymi.

Uniwersalny smar litowy ( Multi Purpose Grease)


Uniwersalny smar litowy ( Multi Purpose Grease) - Uniwersalny smar stały litowy złożony ulepszony, opracowany do smarowania samochodów i urządzeń przemysłowych, takich jak ciężarówki, sprzęt drogowy i maszyny przemysłowe.
- Nadaje się do smarowania urządzeń okrętowych pracujących
w środowisku wilgotnym.
- Może być używany w szerokim zakresie temperatur.
- Bardzo stabilny mechanicznie i łatwy w pompowaniu dzięki swej płynnej strukturze.

Uniwersalny smar wapniowo-litowy ( Marine Grease)


Uniwersalny smar wapniowo-litowy ( Marine Grease) - Uniwersalny smar stały wapniowy/litowy, sprawdzający się szczególnie w warunkach ekstremalnego ciśnienia, opracowany specjalnie do smarowania maszyn pracujących w warunkach wilgotnych lub mokrych.
- Wysoka odporność na utlenianie, korozję i zużycie.
- Sprawdza się znakomicie w zastosowaniach okrętowych, takich jak pochwa wału śrubowego, łożyska, biegi i różne maszyny pokładowe.
- Dobra stabilność mechaniczna, wysoka wytrzymałość, możliwość stosowania w szerokim zakresie temperatur.

Smar molibdenowy ( Moly Fortified Mp Grease )


Smar molibdenowy ( Moly Fortified Mp Grease ) - Uniwersalny litowy smar EP z domieszką siarczku molibdenu w celu ograniczenia tarcia.
- Do zastosowania w samochodach i urządzeniach przemysłowych, zwłaszcza pracujących w środowisku mokrym.
- Może być używany w szerokim zakresie temperatur do smarowania podwozi ciężarówek, ciągników, buldożerów oraz innych maszyn przemysłowych, zarówno drogowych, jak i terenowych.
- Bardzo stabilny mechanicznie i łatwy w pompowaniu dzięki swej płynnej strukturze.

Smar Dipperstick ( Dipperstick Grease )


Smar Dipperstick ( Dipperstick Grease ) - Mocne przyleganie do powierzchni metalowych, odporny na działanie wody, chroni przed rdzą i korozją.
- Znakomita odporność na zużycie, nadaje się do wilgotnych lub mokrych warunków pracy.
- Łatwy do nakładania w niskich temperaturach.
- Znakomita wytrzymałość, skutecznie zapobiega korozji.
- Zalecany do smarowania sworzni, łyżek, koparek przekładni otwartych, kabli i elementów połączeniowych ciężarówek i przyczep.

Smar Sienna ( Sienna Grease )


Smar Sienna ( Sienna Grease ) - smar złożony, bazujący na połączeniu naftenowych i para? nowych olejów bazowych.
- Zapewnia dobrą ochronę przed utlenianiem i korozją.
- Znakomita wytrzymałość oraz dobra ochrona i przyleganie, odpowiedni do zastosowań związanych z wysokim obciążeniem/wysokim ciśnieniem.
- Zdolność smarowania do +1400C.

Smar półpłynny ( Semi-Fluid Grease )


Smar półpłynny ( Semi-Fluid Grease ) - smar litowy o miękkiej konsystencji do smarowania łożysk i zamkniętych przekładni przemysłowych, gdzie wymagany jest smar o półpłynnej konsystencji.
- Odpowiedni do układów automatycznego smarowania w ciężarówkach oraz do innych zastosowań, do których zaleca się smary stałe typu "double-zero".
- Bardzo stabilny mechanicznie i łatwy w pompowaniu dzięki swej płynnej strukturze.

Smar do tulei wału śrubowego ( Stern Tube Grease )


Smar do tulei wału śrubowego ( Stern Tube Grease ) - Specjalny smar do smarowania tulei wału śrubowego.
- Może również być używany do innych celów, takich jak smarowanie łożysk i różnych maszyn pokładowych.
- Dobra ochrona przed korozją i utlenianiem znakomita odporność zarówno na wodę świeżą, jak i słoną.

Smar litowy nr 2 EP ( Lithium No.2 EP Grease )


Smar litowy nr 2 EP ( Lithium No.2 EP Grease ) - Uniwersalny litowy smar EP, opracowany do zastosowania w samochodach i urządzeniach przemysłowych.
- Może być używany w szerokim zakresie temperatur.
- Dobra odporność na wodę, chroni przed rdzą i korozją.
- Bardzo stabilny mechanicznie i łatwy w pompowaniu dzięki swej płynnej strukturze.

STOU (Super Traktor Oil Universal)10W-30, 15W-30, 15W-40


STOU (Super Traktor Oil Universal)10W-30, 15W-30, 15W-40 - API GL-4, CF-4.
- Wysokiej jakości, uniwersalny olej opracowany specjalnie do silników, przekładni i układów mokrych hamulców maszyn rolniczych, a także do zintegrowanych układów hydraulicznych.
- Może być używany do kompleksowego smarowania ciągników (w tym do przekładni głównych osi przedniej), co ogranicza ryzyko zastosowania niewłaściwego środka i zmniejsza liczbę niezbędnych smarów.

UNITRAC 80W


UNITRAC 80W - API GL-4.
- Wysokiej jakości uniwersalny płyn do całorocznego smarowania układów hydraulicznych, przekładni, mechanizmów różnicowych z układami mokrych hamulców oraz przekładni głównych
ciągników. Produkt nie może być używany jako olej do silników.
- Chroni podzespoły ciągników przed zużyciem i korozją, a ponadto posiada znakomite właściwości ograniczające tarcie.

Ultraplant ES 46S


Ultraplant ES 46S

Biodegradowalny płyn hydrauliczny na bazie estrów, zapewniający jeszcze lepszą ochronę przed utlenianiem, zużyciem i korozją. Przeznaczony do wszystkich zastosowań, w których istnieje ryzyko spowodowania strat w środowisku naturalnym (maszyny leśne, śluzy wodne, w górnictwie itp.). Spełnia wymagania ustawy "o czystych środkach smarnych" miasta Gothenurg, Szwecja.

- Dostępny w klasie lepkości ISO46.

- Całkowicie biodegradowalny.

Olej do smarowania prowadnic i łańcuchów(Bar & Chain Lube)


Olej do smarowania prowadnic i łańcuchów(Bar & Chain Lube)

- SAE 40.

- Wyłącznie do smarowania łańcuchów.

- Nie używać do silników.

Super Outboard 2T


Super Outboard 2T

- Doskonałe smarowanie. Pomaga zapobiegać postawaniu osadów w komorze spalania.

- Zwalcza problemy związane z paliwem i osady, zapobiega zakleszczaniu się pierścieni i powstawaniu osadu węgla.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania, odpowiedni do układów wtrysku oleju.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien przekraczać proporcji 1:100 TC-W3.

MAxLife Płyn chłodniczy AF ( Maxlife Coolant AF)


MAxLife Płyn chłodniczy AF ( Maxlife Coolant AF)

- Do zastosowania we wszystkich samochodach osobowych.

- Do pojazdów o przebiegu powyżej 100,000 kilometrów.

- Zapobiega tworzeniu się kamienia i osadów w układzie.

- Chroni uszczelki, uszczelnienia i części aluminiowe .

- smaruje uszczelki i przewody elastyczne, wydłużając ich trwałość użytkową.

- Formuła długiej trwałości użytkowej (5 lat).

Płyn chłodniczy ( Extreme Coolant AF)


Płyn chłodniczy ( Extreme Coolant AF)

-Zapobiega tworzeniu się kamienia i osadów w układzie.

- Chroni uszczelki, uszczelnienia części aluminiowe.

- smaruje uszczelki pompy wody.

- Formuła długiej trwałości użytkowej (5 lat).

- Nie może być mieszany z innymi czynnikami chłodniczymi.

Płyn chłodniczy ( Extra Coolant AF)


Płyn chłodniczy ( Extra Coolant AF)

- Zapobiega tworzeniu się kamienia i osadów w układzie.

- Chroni uszczelki, uszczelnienia i części aluminiowe.

- smaruje uszczelki pompy wody.

- Trzyletnia ochrona.

Środek do czyszczenia wtryskiwaczy paliwa i gaźnika(Fuel Injector & Carburator Cleaner)


Środek do czyszczenia wtryskiwaczy paliwa i gaźnika(Fuel Injector & Carburator Cleaner)

Fuel Injector & Carurator Cleaner Valvoline zapewni optymalną wydajność i sprawność silnika. Pomaga redukować zanieczyszczenia gromadzące się we wtryskiwaczach paliwa i gaźnikach, produkt ten zapewnia czyszczenie i smarowanie pozwalające odzyskać moc silnika i zmniejszyć zużycie paliwa, jednocześnie zapobiegając powstawaniu problemów i dławieniu się silnika podczas rozruchu. Produkt nie zawiera silnych, szkodliwych rozpuszczalników, które mogłyby uszkodzić układ paliwowy.

- Czyści wtryskiwacze już po jednym użyciu.

- Przywraca moc silnika. Utrzymuje czystość wtryskiwaczy już po jednym użyciu.

- Jedno użycie wystarcza nawet na 3,000 kilometrów.

- Zapewnia czyszczenie gaźnika.

- Pomaga ograniczać korozję.

- Bezpieczny dla czujników tlenowych i katalizatorów.

Środek do usuwania osadów z wtryskiwaczy ( Diesel Fuel Treatment )


Środek do usuwania osadów z wtryskiwaczy ( Diesel Fuel Treatment )

Diesel Fuel Treatment Valvoline zawiera specjalne detergenty, które usuwają osad z wtryskiwaczy oleju napędowego. Tak samo jak paliwo diesel różni się od benzyny, również środki stosowane do usuwania osadów z wtryskiwaczy silników wysokoprężnych różnią się od tych używanych w silnikach benzynowych. Po usunięciu siarki z oleju napędowego konieczne jest wspomaganie smarowania pomp wtryskiwaczy i samych wtryskiwaczy.

- Utrzymuje wtryskiwacze w czystości.

- Pomaga usuwać wodę z oleju napędowego.

- smaruje wtryskiwacze i pompy paliwowe, gdy stosowane jest paliwo o niskiej zawartości siarki.

- Zwalcza korozję.

- Nie zawiera alkoholu.

Środek ograniczający zużycie oleju ( Oil Treatment )


Środek ograniczający zużycie oleju ( Oil Treatment )

Oil Treatment Valvoline zawiera polimer, który zwiększa wskaźnik lepkości oleju silnikowego. Oznacza to, że olej staje się bardziej lepki (gęstszy) w wysokich temperaturach bez jednoczesnego zwiększenia jego lepkości w niskich temperaturach. Olej silnikowy wzmocniony Oil Treatment Valvoline nadal staje się mniej lepki (rzadszy) w miarę zwiększania się temperatury i bardziej lepki (gęstszy) w miarę jej opadania, jednak tempo tych zmian jest mniejsze niż w przypadku oleju bez tego dodatku. Zwiększenie lepkości oleju przy wysokich temperaturach pomaga redukować przedmuchy gazu spalania i wypalanie oleju poprzez poprawę stopnia uszczelniania przez pierścienie tłokowe. Oil Treatment Valvoline zawiera również dodatek odporny na wysokie ciśnienia, co zmniejsza zużycie silnika.

- Minimalizuje zużycie oleju.

- Ogranicza tarcie.

- Poprawię uszczelnienie i kompresję pierścieni tłokowych.

- Zwiększa smarowność.

- Poprawia wskaźnik lepkości oleju.

- Chroni silnik przed zużyciem wskutek ekstremalnego ciśnienia.

VPS MaxLife środek czyszczący do układów paliwowych diesla (MaxLife Diesel System Cleaner)


VPS MaxLife środek czyszczący do układów paliwowych diesla (MaxLife Diesel System Cleaner)

- Dokładne czyszczenie osadów w komorze spalania.

- smarowanie pomp i wtryskiwaczy.

- Poprawione spalanie i większa moc silnika.

- Redukcja emisji, stuków i przedwczesnego zapłonu.

- Wyeliminowanie wody i kondensatu.

VPS HD DIESEL do silników wysokoprężnych (VPS HD Diesel System Complete)


VPS HD DIESEL do silników wysokoprężnych (VPS HD Diesel System Complete)

Valvoline VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych czyści regeneruje silniki wysokoprężne pracujące pod dużym obciążeniem, przywracają pierwotną moc i wydajność silnika bez potrzeby stosowania paliwa o większej liczbie cetanowej. Produkt demulguje paliwa od kondensatu wody i zapewnia ochronę przed rdzą i korozją, podczas gdy zintegrowany ulepszacz przepływu gwarantuje płynny rozruch przy niskich temperaturach.


Skład chemiczny produktu stabilizuje paliwa oraz zapobiega jego starzeniu zanieczyszczeniu przez bakterie. VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych skraca czasy postoju wymagane na prace konserwacyjne poprzez utrzymanie silnika w czystości, zmniejszenie zużycia i zapewnienie bardziej płynnej, bardziej wydajnej pracy silnika.VPS HD Kompletny system do silników wysokoprężnych należy dodać do zbiornika paliwa przed zatankowaniem. Jedna butelka wystarczy na 1000 litrów paliwa.


- Czyści cały układ wtryskowy paliwa.

- Maksymalizuje moc i wydajność wszystkich silników wysokoprężnych pracujących przy dużych obciążeniach.

- Usuwa osady, czyści wtryskiwacze i przywraca właściwe schematy wtrysku.

- Ogranicza emisji powodowane przez osady i niepełne spalanie.

- smaruje wtryskiwacze i pompy paliwowe, gdy stosowane jest paliwo o niskiej zawartości siarki.

- Zapewnia łatwy rozruch na zimno.

- Chroni układ paliwowy przed korozją.

- Usuwa bakterie ze zbiornika paliwa, powstające wskutek zanieczyszczenia wody.

- Skraca czasy przestoju i koszty konserwacji poprzez utrzymanie układu paliwowego w czystości i redukowanie zużycia.

Środek do czyszczenia silników ( Engine Cleaner)


Środek do czyszczenia silników ( Engine Cleaner)

Engine Cleaner szybko penetruje smar, brud, olej i inne zanieczyszczenia
w celu ich usunięcia.

- Usuwa zemulgowany olej i brud.

- Czyści części silników i kosiarek.

- Uniwersalny środek odtłuszczający.

- Bezpieczny dla elementów elektrycznych i części silnika.

Środek do czyszczenia układu hamulcowego ( Breake Cleaner)


Środek do czyszczenia układu hamulcowego ( Breake Cleaner)

Breake Cleaner natychmiast usuwa płyn hamulcowy, smar, olej i zanieczyszczenia hamulcowe.

- Odpowiedni do czyszczenia elementów hamulców, klocków, okładzin, bębnów, tłoków obrotowych, szczęk, resorów i płyt mocujących.

- Nie pozostawia osadów.

- Nie zawiera składników ropopochodnych.

- Jest niepalny i nieprzewodzący.

Środek do czyszczenia połączeń elektrycznych (Clean Tronic)


Środek do czyszczenia połączeń elektrycznych (Clean Tronic)

Clean Tronic to czyszczenie, ochrona i smarowanie połączeń elektrycznych w jednym.

- Eliminuje potrzebę stosowania większej liczby produktów.

- Skutecznie usuwa zanieczyszczenia.

- Chroni przed rdzą i korozją.

Spray silikonowy ( Silicone Spray)


Spray silikonowy ( Silicone Spray)

Silicone Spray to lekki środek smarny, który smaruje, zabezpiecza przed wilgocią
i chroni, nie pozostawiając lepkiej warstwy.


- Odpowiedni do zawiasów drzwi, gumowych mocowań, szuflad, okien i drzwi przesuwnych.

- Nie powoduje odbarwień.

- Likwiduje piski i przywieranie.

Olej penetrujący ( Penetrating Oil)


Olej penetrujący ( Penetrating Oil)

Penetrating Oil skutecznie luzuje i smaruje skorodowane elementy i gwinty.


- Uwalnia śruby, nakrętki i inne mocowania.

- Specjalne składniki smarujące eliminują irytujące piski.

- Zapewnia długotrwałą ochronę.

Smar biały ( White Grease)


Smar biały ( White Grease)

White Grease stały wnika w drobne szczeliny, tworząc smarująca warstwę pozostającą dokładnie tam, gdzie została rozpylona.


- Odpowiedni do wszystkich połączeń metalowych.

- Nietwardniejąca, nieściekająca i nie powodująca odbarwień formuła.

- Odporny na wodę i wysokie temperatury.

- Zwalcza rdzę i korozję.

Smar wysokociśnieniowy + PFTE ( High Pressure Lubricant)


Smar wysokociśnieniowy + PFTE ( High Pressure Lubricant)

High Pressure Lubricant chroni części metalowe przed zużyciem i korozją w skrajnych warunkach.


- Świeżo rozpylony produkt dociera do każdego zakamarka.

- Zawiera specjalny dodatek PTFE zapewniający płynne smarowanie.

- Skuteczny w szerokim zakresie temperatur od -50°C do +250°C.

Spray wielozadaniowy 1299WD ( Multi Spray)


Spray wielozadaniowy 1299WD ( Multi Spray)

Multi Spray 1299WD jest mieszanką szybko działających rozpuszczalników o dużej sile penetracji, które ulatniają się, pozostawiając cienką, przezroczystą warstwę ochronną - szybko luzuje ona skorodowane mocowania i przenika w pęknięcia, szczeliny i gwinty, luzując śruby, nakrętki i inne mocowania.


Denerwujące piski zostają wyeliminowane przez smary redukujące tarcie. Czyści i chroni wszystkie części metalowe przed rdzą i korozją. Używany do luzowania, osuszania, ochrony, smarowania i czyszczenia: śrub, maszyn do szycia, zamków, dystrybutorów, świec zapłonowych, narzędzi, gwintów rur, maszyn do pisania, zawiasów, broni, kołowrotków, urządzeń rolniczych i ogrodniczych, wałków, kół, nakrętek, części łodzi, łańcuchów, zacisków, przyrządów, chromu, zamków błyskawicznych, zegarów itp.


- Penetruje, luzuje, smaruje i chroni części metalowe przed rdzą i korozją.

- Osusza układ zapłonowy.

- Zabezpiecza zaciski akumulatorów przed korozją.

VPS MaxLife środek czyszczący do bezynowych układów paliwowych (MaxLife Fuel System Cleaner)


VPS MaxLife środek czyszczący do bezynowych układów paliwowych (MaxLife Fuel System Cleaner)

- Dokładne czyszczenie osadów w komorze spalania.

- smarowanie pomp i wtryskiwaczy.

- Poprawione spalanie i większa moc silnika.

- Redukcja emisji, stuków i przedwczesnego zapłonu.

- Wyeliminowanie wody i kondensatu.

TECTYL 282


TECTYL 282

TECTYL 282 jest olejowym środkiem antykorozyjnym w postaci koncentratu. Produkt tworzy przeźroczysty, olejowy film ochronny. Przeznaczony jest do rozcieńczania rozpuszczalnikiem alifatycznym.


TECTYL 282 w postaci rozcieńczonej jest przeznaczony do ochrony części wykonanych z metali żelaznych i nieżelaznych. Produkt tworzy ultra cienki, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 282 posiada doskonałe właściwości wypierania wody, smarowania i penetracji.

TECTYL 859-B


TECTYL 859-B

TECTYL 859-B jest olejem smarującym i jednocześnie środkiem antykorozyjnym zawierającym lotne inhibitory korozji.


TECTYL 859-B przeznaczony jest do ochrony miejsc trudnodostępnych i przestrzeni zamkniętych. Zawarty w oleju inhibitor odparowując zapobiega korozji.


TECTYL 859-B na chronionej powierzchni tworzy jasny, przeźroczysty film olejowy.


TECTYL 859-B spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-PRF-46002C, Grade 1.

TECTYL 275


TECTYL 275

TECTYL 275 jest środkiem zabezpieczającym przed korozją sformułowanym na bazie oleju o wysokiej zdolności wypierania wody przy bardzo dobrych właściwościach smarnych i penetracyjnych.


TECTYL 275 tworzy cienką, przeźroczystą powłokę olejową usuwającą płyn obróbczy, wodę, oraz odciski palców z zabezpieczonego elementu.


TECTYL 275 spełnia wymagania norm Armii Stanów Zjednoczonych MIL-C-15074E.

Biały smar zabezpieczający (White Protection Spray)


Biały smar zabezpieczający (White Protection Spray) White Protection Spray to uniwersalny produkt do ochrony i zabezpieczania metali przed korozja i wilgocią. Produkt jest przeznaczony do zastosowań motoryzacyjnych, przemysłowych, okrętowych oraz w gospodarstwie domowym. Nie zawiera kwasów i mozna go bezpiecznie nakładać na powłoki lakiernicze, gumę i tworzywa sztuczne.

> Uniwersalne zastosowanie
> Formuła bezkwasowa
> Znakomite właściwości antykorozyjne

Syntetyczny smar do łańcuchów (White Synthetic Chainlube)


Syntetyczny smar do łańcuchów (White Synthetic Chainlube) Do wszystkich pojazdów drogowych i terenowych.

> Bezpieczny dla pierścieni typu O-ring oraz X-ring
> Zapewnia maksymalną żywotność łańcucha i kół zębatych
> Łatwe nakładanie z widocznym śladem (biała powłoka) 
> Krótki czas oczekiwania (10-15 minut po nałożeniu)
> Doskonałe wiązanie z metalami
> Maksymalne zabezpieczenie przed zużyciem