Z dniem 1.12.2014 strona valvolinepolska.pl zostaje zamknięta.

Zapraszamy na strony: valvoline.com oraz valvolineeurope.com

Wyniki wyszukiwania dla: DuraBlend

DuraBlend MXL 5W-40


DuraBlend MXL 5W-40 - Spełnia wymagania dotyczące długich interwałów między wymianami oleju, określonymi przez firmę Mercedes-Benz.
- Do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

DuraBlend FE 5W-30


DuraBlend FE 5W-30 - Spełnia wymagania dotyczące długich interwałów między wymianami oleju, określonymi przez firmę Mercedes-Benz.
- Do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

DuraBlend Diesel 5W-40


DuraBlend Diesel 5W-40 - Do wszystkich silników wysokoprężnych, w tym do silników wysokoprężnych z technologią TDI.
- Spełnia wymagania określone przez firmę VW.

DuraBlend 10W-40


DuraBlend 10W-40 Syntetyczny blendowany olej  silnikowy.

DuraBlend Diesel 10W-40


DuraBlend Diesel 10W-40 Do silników wysokoprężnych. Zalecany do silników wysokoprężnych z wtryskiem bezpośrednim.

DuraBlend 2T


DuraBlend 2T - Wysokowydajny półsyntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich
dwusuwowych silników motocyklowych.
- Zapewnia optymalną wydajność, pomaga utrzymać silnik w czystości, a także zapobiega zacieraniu i zakleszczaniu się pierścieni.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

DuraBlend Scooter 2T


DuraBlend Scooter 2T - Wysokowydajny półsyntetyczny olej silnikowy o zmniejszonym dymieniu do wszystkich dwusuwowych silników skuterów.
- Zapewnia optymalną wydajność, pomaga utrzymać silnik w czystości, a także zapobiega zacieraniu i zakleszczaniu się pierścieni.
- Rozcieńczony w celu ułatwienia mieszania może być używany zarówno z wtryskiwaczami, jak i do mieszanek wstępnych.
- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika i nie powinien
przekraczać proporcji 1:100.

DuraBlend 4T 10W-40, 20W-50


DuraBlend 4T 10W-40, 20W-50 - Wysokowydajny, półsyntetyczny olej silnikowy do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych.
- Może być używany w układach z mokrym sprzęgłem.
- Zalecany do motocykli japońskich i innych, dla których producenci wskazują płyny API SG lub JASO MA.
- Lepkość SAE 10W-40 jest zalecana w celu zapewnienia szybkiego rozruchu na zimno.

DuraBlend (Gear Oil) GL-5 LS 75W-90


DuraBlend (Gear Oil) GL-5 LS 75W-90 - Przeznaczony do wszystkich przekładni z ograniczonym poślizgiem, przekładni hipoidalnych i innych przekładni, dla których producent zaleca środek smarny typu API GL-5.
- Specjalne dodatki ograniczają hałas w mechanizmach różnicowych.
- Zapewnia ochronę we wszystkich warunkach pogodowych.

DuraBlend ( Gear Oil) GL-5 75W-90


DuraBlend ( Gear Oil) GL-5 75W-90 - Może być stosowany we wszystkich  skrzyniach biegów i w przekładniach mostowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-5.
- Zapewnia znakomitą ochronę we wszystkich warunkach pogodowych.
- Chroni przed rdzą i korozją.

DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90


DuraBlend ( Gear Oil) GL-4 75W-90 - Może być stosowany we wszystkich skrzyniach biegów i w przekładniach mostowych typu transaxle, dla których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego typu API GL-4.
- Zapewnia wyższy poziom ochrony i lepsze smarowanie, czego efektem jest bardziej płynna praca skrzyni biegów.
- Chroni przed rdzą i korozją.

DuraBlend Chainsaw 2T


DuraBlend Chainsaw 2T

- Olej półsyntetyczny.

- Rozcieńczony w celu łatwiejszego mieszania.

- Przeznaczony zarówno do systemów wtrysku oleju, jak i mieszania wstępnego.

- Stosunek olej/paliwo powinien być zgodny z zaleceniem producenta silnika.