Z dniem 1.12.2014 strona valvolinepolska.pl zostaje zamknięta.

Zapraszamy na strony: valvoline.com oraz valvolineeurope.com

Valvoline PUZ Drift Team podczas tegorocznego 48 Warszawskiego Rajdu Barbórki



Mroźny wieczór, 4-tego grudnia 2010 roku był wyjątkowy dla wszystkich kibiców i zawodników elity polskiego motosportu. Właśnie tego dnia w Warszawie odbywał się coroczny Rajd Barbórka – święto wszystkich, którym nie jest obojętny ryk silnika, zapach spalin i oleju. 



 





zdj. Mikołaj Urbański


Dzięki swojej świetnej postawie przez cały sezon oraz dzięki pomocy firm Valvoline, Dark Dog i RallyShop.pl na finałowy odcinek „Kryterium Asów Karowa” zaproszony został zespół driftingowy PUZ Drift Team. Grzegorz Hypki i Marcin Mospinek stawili się na starcie do odcinka specjalnego podczas przejazdów pokazowych, w swoich piekielnie mocnych BMW E46 i E30. Jazda bokami „na centymetry” między wysokimi krawężnikami ulicy Karowej spotkał się z dużym aplauzem wśród zgromadzonej publiczności oraz innych zawodników (przede wszystkich tych, którzy startowali rajdowymi samochodami marki BMW). 
Szczególny szacunek publiczności zaskarbił sobie Grzegorz Hypki, który stawiał bokiem swoje E46 w miejscach, w których wydawało się to niemożliwe. Widowiskowa jazda Marcina Mospinka skończyła się kontaktem z krawężnikiem i urwanym kołem, co również wywołało aplauz kibiców.
Rywalizację sportową spektakularnie wygrał Tomasz Kuchar z Danielem Dymurskim na fotelu pilota. Na bardzo krótkim odcinku „Pani Karowej” odrobił z nawiązką sporą stratę do Kamila Butruka. Wygraną zapewniło mu pokerowe zagranie w postaci doboru specjalnych opon.
Zespołowi PUZ Drift Team gratulujemy udanego występu i podbicia wielu „rajdowych serc”.

Marcin Mospinek 
Mam 25 lat i zajmuję się projektowaniem konstrukcji budowlanych. Drift w moim przypadku zaczął się od prób opanowania poczciwego Poloneza na śniegu. Po zaliczeniu jesienią 2007 roku dwóch treningów na lotnisku w Sochaczewie seryjną Omega B ze szperą stwierdziłem że to jest to, ale trzeba znaleźć samochód który trochę lepiej nadaje się do pokonywania zakrętów bokiem. Wybór padł na BMW ze względu na niezawodność i odporność silników tej marki. Po wielu rozmowach i paru wizytach w Power Ultimate Zone (PUZ) kupiłem BMW E30 Coupe. 

Grzegorz Hypki 
Aktualnie mam 25 lat , jestem studentem trzeciego roku zarządzania i marketingu. Sportami samochodowymi interesuję się od zawsze, jednakęe wszystkie dotychczasowe dyscypliny nie były dla mnie wystarczająco interesujace aby zająć się nimi „na serio”. Drifting jest sportem który pasjonuje mnie całkowicie. Drifting stał się moją pasją w roku 2007, kiedy to miałem okazje być widzem na zawodach odbywających się na poznańskim torze. Dwa tygodnie później postanowiłem zakupić samochód ( było to BMW E 30), a za cel obra;em sobie dostanie się do Super Drift Series. Po odpowiednim przygotowaniu auta do driftu, w marcu 2008 po raz pierwszy uczestniczyłem w treningu na tym właśnie torze.


Opublikowano: 11-01-2011r.
« wstecz